Pardot
Pardot is één van de tools van Salesforce Marketing om meer online leads te genereren.
Wat is Pardot?
Pardot is één van de tools van Salesforce Marketing om meer online leads te genereren. Creëer en beheer effectieve online marketingcampagnes. Met behulp van Pardot kunnen marketing- en sales teams samenwerken om leads te genereren, te beoordelen en te scoren! Door de koppeling met Salesforce Sales Cloud ervaart u een gestroomlijnde samenwerking tussen de verschillende partijen.
De voordelen van Pardot
Een efficiënt beheer van uw leads
Elke websitebezoeker wordt opgeslagen in Pardot als visitor. Zodra een visitor zijn e-mailadres achterlaat op uw website of ergens anders wordt de visitor geconverteerd naar een prospect. Vervolgens krijgt u realtime een melding als uw prospect activiteiten verricht op uw website of tijdens uw e-mailcampagne. Allemaal via Salesforce, altijd en overal op elk device.
Integreer Pardot met Google adwords
Verbind Pardot met uw Google adwords account om meer prospects te volgen die bij u terechtkomen via paid search, die de meest betrouwbare online leads genereren. Op deze manier kunt u zien hoe de prospect op uw website is gekomen, de daadwerkelijke kosten per gekwalificeerde lead en de seo roi. Zo bewaar je de controle over je advertentiekosten en het effectieve resultaat van elke campagne.
Integreer Sales Cloud met je mailbox
Sales Cloud kan u integreren met Gmail (G Suite) en Microsoft Outlook. Mail vanuit Sales Cloud naar de leads en klanten of voeg e-mails vanuit Gmail of Microsoft Outlook toe aan uw Salesforce omgeving. Zo blijft elke mail bewaard en kan je deze altijd terugvinden in het verkoopproces. Als Microsoft partner kunnen we uw bedrijf ook ondersteunen in de overstap naar een volledige Microsoft integratie.
Krijg inzichten door een goede rapportage
Dashboards geven in een oogopslag realtime-inzicht in uw bedrijf. Graaf dieper met gedetailleerde rapporten die door iedereen kunnen worden gemaakt. En krijg toegang tot deze rapporten en dashboards vanaf elke locatie.
E-mailcampagnes en landingspagina's met formulieren
In Pardot kan je zelf landingspagina's ontwerpen met dynamische formulieren. Zo kan je voor elke websitebezoeker een formulier aanmaken met passende vragen. Deze tool is heel toegankelijk en vereist geen kennis van development. Gewoon eenvoudig met drag-and-drop tools. Deze landingspagina’s kan je ook laten A/B-testen.
Een gepersonaliseerde ervaring voor je prospecten.
Pas e-mail en webcontent dynamisch aan op basis van de score, de branche en de functie van een prospect.
Met behulp van de journey builder van Salesforce Pardot is het eenvoudig om alle denkbare scenario’s te maken in Pardot en daar een actie aan te hangen zoals een e-mailcampagne of een taak voor uw marketing-/salesteam afhankelijk van het type prospect. Vervolgens kunt u met rapportages duidelijk de resultaten weergeven.